潛水怕屈機?你咪咁outdate啦!上年度香港十大潮語同你逐個睇!

潛水怕屈機?你咪咁outdate啦!上年度香港十大潮語同你逐個睇!

依家一年就有一個generation gap!

2019/03/01

潮語
潮流依家嘢!你識條鐵咩!

潮語,真係跟慢少少都聽唔明隔離人講緊咩!當年「見鬼勿o咀,潛水怕屈機」嘅金句,係HKCEE嘅產物,相信依家好多青少年都未聽過。咁又唔好怪佢哋嘅,HKCEE本身就係時代嘅眼淚啦!不過講起又真係好可惜,以前潮語好本土,好有香港味,近年就……衰嘢唔好講咁多!等堅持打廣東話,打繁體字嘅DailyView網路溫度計,用網路大數據嘅調查統計今年度香港十大潮語俾你睇!


DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。


image source:Youtube/ELLE MEN


10 侵侵

美國總統Donald Trump,大多數香港人叫佢「侵侵」,合理過「特朗普」好多啦吓話!好心譯名就本土D,啱音D啦,咪搞埋晒小動作!不過講返正題,侵侵成為今年度十大潮語真係好令人驚喜!數據唔會呃人!香港好多人係關心世界時事多過中國娛樂節目嘅!

image source:Youtube/NBC4
9 佛系

「佛系」喺今年好hit,意思係睇淡一切、無欲為求嘅態度,十足出家人咁!「佛系」可以話係一個百搭嘅形容詞,「佛系讀u」、「佛系賺錢」、「佛系扮工」……兩岸三地都好多人用!不過唔講唔知!「佛系」嘅來源據說係嚟自日本,喺2014年3月,日本女性雜誌《non-no》提出「佛系男」(日文:仏男子)嘅概念!

image source:佛系 O O 生成器
8 毛孩

根據大數據顯示,「毛孩」喺今年香港好多人講,但話說《100毛》同《毛記電視》嘅員工一直都會自稱做「毛孩」,而普遍網友們又會稱呼自家有毛嘅寵物係「毛孩」。咁邊個打邊個啊?實撈埋晒啦!不過又唔怪得大數據嘅分析結果,因為真係好難分嘛!

image source:Facebook/100毛
7 毒L

毒L唔係新上榜嘅潮語,年年都流行,年年都有人講。特別係每逢佳節倍傷心,一人一句「其實毒L一個更開心」,都洗到數據上晒嚟啦!其實,喺香港地,「毒L」依個詞好應該入埋字典,因為相信「後生時唔好浪費時間,第時有錢你荒無女咩!」嘅人真係年年都有㗎!

image source:Youtube/babiv3v
6 套路

好明顯「套路」就係入口嘢啦,本來意思係講緊武術入面排好晒嘅一套動作,後來中國網民就用嚟講D精心策劃好嘅事,之後就傳入香港,廣受熱愛中國當代流行文化嘅人使用。等我都試吓用先:香港政府推行的「普教中」、「每日一百五」、「港珠澳大橋」等等的政策,全都是為了加速「去香港化」的套路!

5 大媽

「大媽」本身就係大陸人用嚟稱呼上咗年紀嘅中年婦女,係中性用詞,但依家好多香港人就用嚟揶揄大陸中年女性。香港人分得好清嫁!真香港嘅呢,就「師奶」,無咩文明概念嘅、廣東話都未講得好嘅、操流利普通話嘅,咪通通叫大媽囉!不過就唔可以用身分證嚟分囉,你明㗎啦!

4 仙氣

「仙氣」當然係形容女神㗎啦!自從2016年起,「仙氣」兩個字就潮足兩年,由之前嘲笑嗰位狂chur女神嘅師兄,變到依家常用嘅形容詞。如果我哋要形容心儀對象「有一種好特別既氣質,係出邊d女仔冇」嘅時候,要講咩?「冇錯就係仙氣」!

image source:網路流傳照片
3 食雞

上年好多香港人都鍾意「食雞」,就算你唔「食」,都聽過身邊人「食」!咁咩係「食雞」啊?就係熱門遊戲《PUBG》喇!因為玩依隻game,目標就係「食雞」!每埸拎第一嗰個,都會彈句「大吉大利,今晚食雞」,所以大家就用「食雞」去泛指依game同贏第一!

image source:Facebook/PUBG.Taiwan
2 小鮮肉

其實「小鮮肉」由大陸傳出到港澳台後,就愈嚟愈多人用,仲愈用愈普遍,愈用愈張狂!香港著名論壇「LIHKG」嘅巴打絲打們,就成日本開post笑「小鮮肉」依個「潮語」,放晒D動物圖嚟嘲諷!又啱嘅!「青靚白淨」就「青靚白淨」啦!小鮮肉?食物嚟㗎?

image source:DailyView
1 DQ

即係「Disqualified」(取消資格)嘅簡寫,而香港人主要用喺討論多人被取消議員或參選資格的時事。好開心香港人入面港豬嘅比例唔係想像中咁高,雖然口講「返工,不了」,但身體就好誠實!大數據顯示咁多潮語入面,「DQ」係最多人講㗎!證明香港好多人都好關心自己生活緊嘅地方!

最貼地10大潮語!

香港嘅潮語真係博大精深!唔用網路大數據整理過都唔知原來香港嘅潮語真係好international啊,結合晒中港台嘅潮語!以前阿爸阿媽仲會去上堂學潮語融入自己仔女,其實學潮語使乜上堂吖!睇DailyView咪得囉XD

潮語你識嗎?

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年02月20日至2019年02月21日,共一年。


網路大數據系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『香港十大潮語 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

本文分析之結果,非參考投票、民調、網路問卷等資料,名次僅代表網路討論聲量大小,不代表網友正負評價。

DailyView曰:


幾驚「skr」同「666」上榜!好彩!

接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報