每個Joker都係癲! 華堅馮力士暴減52磅兼練病態笑聲

2019-10-07

3602Views

《Joker小丑》喺未上影之前就已經有好多人期待,新片上映後亦都有多網民對今集Joker個演員華堅馮力士(Joaquin Phoenix)讚不絕口。原來佢都前人一樣,喺拍Joker一角前因為詮釋角色做過好多瘋狂嘅事!

Image Source: Youtube: Warner Bros. Pictures 影片截圖

文/牙菜

近日上映嘅《Joker小丑》獲得好多正評,喺爛蕃茄上面有成91%咁高嘅觀眾評分。有影評就認為: 

「《JOKER小丑》是一部可以定義一個演員的生涯、角色及類型的一部電影,而且一生只有一次。希夫烈格(Heath Ledger)把小丑重新定義了,但華堅馮力士超越了他,他使小丑成為最偉大及最黑暗的反派,所有人都會為華堅馮力士演出而歡呼。」


image Source: Youtube: Warner Bros. Picture 影片截圖


有追開Joker角色嘅大家都可能知道,之前嘅演員例如希夫烈格,喺拍Joker之前放咗好多心機。而今次華堅馮力士都一樣! 佢喺訪問中就透露為咗表達出Joker嗰種病態,要喺短時間內喪減52磅。而佢為咗可以瞬間減間減磅,癲到每日淨係食一個蘋果就算!去到最尾更出現心理影響,幾乎令到佢崩潰。

image source: Youtube: Warner Bros. Picture 截圖

而為咗可以擁有符合Joker角色嘅獨特笑聲,華堅馮力士更加落足心機,睇大量嘅片去研究「病態性發笑」患者發病時嘅笑聲,務求令觀眾聽Joker嘅笑聲聽到心都寒埋!


image source: Youtube: Warner Bros. Picture 截圖

但其實一開始華堅馮力士拒絕咗Joker呢個角色幾次。而對他嚟講Joker並唔係單單一個卡通角色:

「我要的『小丑』是一個沉浸在灰色陰影中複雜且有血有肉的角色,而不能只是一個非黑即白的卡通反派。

而佢都有透露導演Todd Phillips喺電影開拍之前,俾咗樣野佢,令佢慢慢開始進入呢個角色。原來係導演俾咗一本空白嘅日記簿畀佢,然後同佢講呢本嘢係「小丑日記」,對佢入戲好有用。佢諗返起當自己開始寫呢本日記嘅時候,就開始進入咗呢個角色。其中,戲入面嘅一句對白,原來更加係出自佢手:

「對精神疾病患者來說,最慘的是什麼?就是人們總期望你表現得彷似你沒有患病一樣。」(The worst part about having a mental illness is people expect you to behave as if you don't)


image source: Youtube: Warner Bros. Picture 截圖


今次華堅馮力士落足心機去演繹Joker呢個角色,務求將佢心目中完美而又不一樣嘅Joker呈現俾大家!喺呢個能力全部超然實嘅英雄人物電影中,《Joker小丑》可以話係一部貼近大家現實生活,唔離地嘅美國卡通電影。趁呢套被大家形容為神戲嘅《Joker小丑》未落畫之前,快啲去同朋友一齊去睇Joker嘅誕生啦!


延伸閱讀►►►


網民狂串「飲水思源」陳樂基,話「細路都識嘅嘢你都唔識」

片/CatGirl轟兩公婆食在香港抹黑?Bob叔忍唔住出聲!

十大最令人想DL交友Apps嘅時刻!你喺邊一刻都有過衝動?


x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報